دفتر اس ام اس

یه عالمه اس ام اس

دفتر اس ام اس

یه عالمه اس ام اس

شیرین fashen_ku@yahoo.com

 

محبت گر شود پیدا به هر قیمت خریدارم.
تو ای زیباتر از زیبا همیشه دوستت دارم 

 

 *********** 

 

جای پای نفست مانده به صحرای خیال

ای فراسوی تجسم در دلم داری جای
 

 

A.K - gol.rose1992@yahoo.com

 

هیچ فکر نمی کردم جرم من یاد نگاهت باشد
و تو اینگونه به مجازات چشمانم به پا خیزی!
من سرمست از عشق تو بودم و ارمغان تو برای دستانم مرگ ناباورانه ی قلبم بود!
و من اینجا شوکران تلخ تنهایی؛این تنهایادگار چشمانت را سرمیکشم  

و غرق در تنهایی می میرم بی تو تنهایم!تنها! 

 

A.K - gol.rose1992@yahoo.com

 

باغبانی پیرم که به غیر از گلها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است
آدم خوب کم است
عده ای بی خبرند
عده ای کور و کرند
و گروهی پکرند
دلم از این همه بد می گیرد
و چه خوب...
که سرانجام آدمی می ویرد.
 

فهیمه ی razegolerose@yahoo.com

 

صبر کردن دردناک است ، و فراموش کردن دردناکتر ، 
ولی از این دو دردناک تر این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش ...

فهیمه ی razegolerose@yahoo.com

 

یک ساعت که آفتاب بتابد ، خاطره ی آن همه شب های بارانی از یاد میرود
این است حکایت آدم ها ، فراموشی . .
 

فهیمه ی razegolerose@yahoo.com

 

چقدر خوبه آدم یکی رو دوست داشته باشه نه به خاطر اینکه نیازش رو برطرف کنه نه به خاطر اینکه کس دیگری رو نداره نه به خاطر اینکه تنهاست و نه از روی اجبار بلکه به خاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشتن رو داره ...  

 

فهیمه ی razegolerose@yahoo.com

 

میدونی تو ادبیات فارسی  هر جا که صحبت از گل میشه منظور گل رز ؟ ...
میخواستم این گل و تقدیم تو کنم ... 

 

فهیمه ی razegolerose@yahoo.com

 

زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی که 
همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین میبرد 

 


فهیمه ی razegolerose@yahoo.com

I♥U¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸I♥U

شاید نشود به گذشته برگشت و یک آغاز زیبا ساخت
ولی میشود هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت


I♥U¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸I♥U

شیرین fashen_ku@yahoo.com

 

گرچه یوسف را عزیز مصر با درهم خرید مو تورا با نقد جان و دل خریدارم عزیز 

 

 

شیرین fashen_ku@yahoo.com

 

 

 اندازه ۵۰گرم کراک دوستت دارم درسته کمه ولی حکمش اعدامه 

 

شیرین fashen_ku@yahoo.com

 

 

زمانی که آدمیان وفا میکنند و ماهیان پرواز آن هنگام فراموشت میکنم 
ولی بدان که نه آدمیان وفا میکنند ونه ماهیان پرواز پس همیشه به یادتم